مطالب مرتبط:
جاده سمنان - فیروزکوه مسدود است
جاده سمنان - فیروزکوه بر اثر سیلاب مسدود شد
مسدود شدن مجدد جاده کندوان در پی بارش شدید و سیلاب
تصویری از ریزش شبانه سنگ در جاده چالوس
سیل در سوادکوه/ جاده اصلی و برخی راههای روستایی مسدود شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 14:102024-06-26حوادث

 واژگونی مرگبار کوییک در جاده دامغان به سمنان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از جان باختن یک نفر در پی واژگونی یک دستگاه کوییک در جاده دامغان به سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از جان باختن یک نفر در پی واژگونی یک دستگاه کوییک در جاده دامغان به سمنان خبر داد.

حسین درخشان امروز (6 تیرماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت 09:40 امروز 6 تیرماه 1403، خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری کوییک در کیلومتر 68 جاده دامغان به سمنان از سوی نیروهای مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان سمنان اعلام شد.

وی از اعزام امدادگران نزدیک ترین پایگاه امداد جاده ای هلال احمر به محل حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات آهوان جمعیت هلال احمر این استان به محل اعزام شدند و پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی، پیکر فرد جان باخته به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان سمنان بیشترین آمار واژگونی خودرو را در کشور دارد به نحوی که واژگونی، عامل حدود 70 درصد تصادف های رانندگی در جاده های این استان است.

کارشناسان پلیس راه معتقدند، خستگی رانندگان به دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی ها در محورهای پرتردد ششمی


برچسب ها: هلال احمر استان سمنان - جمعیت هلال احمر - هلال احمر - سمنان - استان سمنان - واژگونی - یک دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

 واژگونی مرگبار کوییک در جاده دامغان به سمنان

 واژگونی مرگبار کوییک در جاده دامغان به سمنان